שיעור חמישי- מציאות רבודה
בשיעור החמישי התחברתי מאוד לנושא של למידה ניידת בכלל ומציאות רבודה בפרט.
התלמידים כיום מחוברים מאוד לסמארטפונים האישיים שלהם ולעולם הדיגיטלי. על מנת לעודד אותם לשתף פעולה ולעורר את המוטיבציה שלהם ללמידה כדאי שאנו המורים נוסיף רובד נוסף לתהליך הלמידה שהוא מימד וירטואלי.
בתוך הנושא של מציאות רבודה אהבתי מאוד את היישום שנקרא thinglink שבאמצעותו אפשר לאגד מקורות אינפורמציה שונים ומגוונים על רקע של תמונה ב- 360 מעלות.
במסגרת שיעורי ערבית ישנה משימה לתלמידי כיתה ח' ובה הם צריכים לבחור מדינה מהעולם הערבי ולכתוב עליה לפי קריטריונים מוגדרים.
אני מחכה שנלמד בקורס על יישום זה ולאחר מכן אבקש השנה מתלמידי הכיתה להכין את העבודה באמצעות היישום. אני בטוחה שהמשימה תהיה מאתגרת ומהנה הרבה יותר עבור התלמידים.

הי
השבמחקרעיון מקסים!!
כל הכבוד על המחשבה
ומקווה ליישום מוצלח בשיעור.