שיעור שני- השימוש בכלים דיגיטליים


בשיעור השני נחשפנו למגוון כלים דיגיטליים שניתן להשתמש בהם בשיעורים.
התחברתי מאוד למחשבה שצריך להפעיל האם כל כלי דיגיטלי שאני נחשפת אליו משרת את המטרה שלי בשיעור?
פעמים רבות אני לומדת על כלים דיגיטליים חדשים והתחברתי לשאלות שהוצגו בשיעור:
איך אפשר לנצל את הטכנולוגיה הזו בעבודה עם הילדים? אילו יכולות לימודיות ניתן לחזק אצל הילד בעזרת הטכנולוגיה הזו או יכולות עבודה בקבוצה? כלומר, כאשר אני רוצה לשלב כלי דיגיטלי במערך השיעור שלי אני צריכה לבדוק קודם לכן איזו מטרה הכלי הזה משרת? ובמידה והכלי לא תורם לשיעור, להשתמש בו בשיעור אחר עם צורך מתאים.

בשיעורי חינוך פעמים רבות אני מבקשת מהתלמידים לכתוב משהו על עצמם או להביע את דעתם ועמדתם בנושא מסוים שקשור בשיעור.
ישנם תלמידים שמסרבים לעתים לכתוב או שאומרים כי הם זוכרים בראש. בעזרת הכלי של גלגל המזל עם שמות תלמידי הכיתה אני יכולה לגרום לתלמידים לחשוב מה דעתם בנושא מסוים ול"אלץ" אותם להעלות את דעתם בכתב. ברגע שתלמיד יודע שיש אפשרות שהשם שלו יעלה בגלגל ואני אפנה אליו הוא יהיה חייב לכתוב את הדעה שלו וכך אני אגרום לתלמידים לחשוב מה הם רוצים להביע.


תוצאת תמונה עבור שימוש בכלים דיגיטליים


תגובות

  1. נהדר, דוגמה מצוינת ליישום האמצעי של גלגל השמות. בהצלחה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פוסט רפלקציה

כלי דיגיטלי edpuzzle

שיעור חמישי- מציאות רבודה