mentimeter



בשיעור האחרון התחברתי מאוד לכלי הדיגיטלי שלמדנו בכיתה בשם mentimeter- כלי ליצירת סקר.
אהבתי מאוד שבאמצעות כלי זה ניתן ליצור שאלון סקר במגוון אפשרויות, לפי הצורך שלי.
ניתן להשתמש בכלי זה בכיתה כטריגר לפתיחת שיעור ובכך לעורר את התלמידים לשיתוף פעולה.



בשיעור חינוך השבוע רציתי לדבר עם תלמידי כיתתי על נושא חרדת מבחנים ולחץ במבחנים.
ביקשתי מכל אחד שיוציא את הטלפון הנייד (כבר התלמידים התלהבו מאוד) ויכתוב את המילה הראשונה שעולה לו בראש כשהוא שומע את המילה "מבחן". לא אמרתי לתלמידים מהו נושא השיעור.
התלמידים התרגשו מאוד כשהחלו להבין שעל הלוח נוצר ענן מילים מתוך המילים שהם כתבו.
המילה הגדולה ביותר הייתה "לחץ" ואחריה היו מילים בגודל בינוני "עומס" ו"ציון".
מתוך המילים של התלמידים פיתחתי דיון על נושא הלחץ והחרדה ממבחנים וכיצד ניתן להתמודד עם חרדה זו.

השיעור היה מעולה והעובדה שהדברים הגיעו מהתלמידים עצמם הפכה את הנושא לרלוונטי ומשמעותי.
תודה רבה לכן הדר ואילת על הכלים המרתקים שאתן מלמדות אותנו בשיעורים!

קישור לסקר:

https://www.mentimeter.com/s/0cc9e2927f0d5fabdeb68b8a445b45f5/f803fb540763/edit


תגובות

  1. הי ליאת
    איזה יופי של רעיון ופעילות.
    נכנסתי לסקר עם הצבעים המשתנים שבחרת.... באמת מרגש להתחיל ככה שיעור!
    כל הכבוד!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פוסט רפלקציה

כלי דיגיטלי edpuzzle

שיעור חמישי- מציאות רבודה